RAKKAALLE ÄIDILLE

Kaunista ja eritoten ansaittua äitienpäivää jokaiselle äidille! 

Kun en tänä äitienpäivänä pääse omaa äitiä tapaamaan, nämä kukkakuvat on omistettu sinulle äiti: "ei väliä minkä ikäinen, aina olen sun lapsonen. Paljon olen saanut sulta, siis kiitos ja onnea äiti kulta." Olet aina rakas ja inspiroiva äiti! Toivottavasti saat tämän sunnuntain viettää lomaillen, sillä (edes) äitienpäivänä pitäisi äidin saada levätä tai tehdä mitä ikinä haluaa. Sitä minä toivon sinulle. :)

Minullekin toivoteltiin äitienpäivää vaikkei minulla ole vielä lasta/lapsia. Eräät 7-vuotiaat tytöt olivat askarrelleet minulle kortin, jossa luki: "Hyvää äitienpäivää! Vaikkei sulla ookkaan lapsia! Iirikselle!" Haha, ihan paras! Ehkä he pitävät minua jonkinlaisena äitihahmona. Minä (vielä) lapseton kiitän tästä äitienpäivätoivotuksesta! ;)




2 viestiä: