WAIKIKI BEACH

Saavuimme viikko sitten mieheni kanssa (1-vuotis) häämatkaltamme Havaijilta. Kulunut viikko on mennyt hyvin ristiriitaisissa fiiliksissä. Vaikka kotiin on ihana palata (niinkin pitkän lentomatkan jälkeen), yksi asia ei palannut mukanani; sydämeni! Reissu oli siis unelmien täyttymys; vuosien haaveilun ja kaiken rahan ja lentämisen arvoinen kokemus! Sovimme mieheni kanssa, että palaisimme vielä joskus Havaijille takaisin.. Aikaeroväsymyksen (tai laiskuuden) vuoksi en ole jaksanut vielä raapustaa blogiin ainuttakaan matkakertomusta, mutta näin sunnuntaina onkin hyvin aikaa syyskuun ensimmäiselle kirjoitukselle ja kuvaoksennukselle.

Lähdimme matkaan elokuun 18.päivä. Koneemme pyyhälsi Tukholman, Chicagon ja Los Angelesin kenttien kautta Honoluluun. Matka Havaijille kesti 26 tuntia ja saavuimme kohteeseen kello 22:00 hyvin väsyneinä, mutta erittäin onnellisina. Oli helpotus saapua Havaijille yöllä, sillä pääsimme heti lataamaan akkuja ensimmäistä päivää varten.

Ensimmäiseksi päiväksi emme olleet suunnitelleet mitään ohjelmaa. Halusimme palautella itseämme rankan lennon jälkeen ja viettää täydellisen löhöpäivän rannalla. Vaikka Waikiki on tunnetusti täyteen pakattu turistiranta, tätä ei huomannut varhaisin aamulla ja auringonlaskun jälkeen, jolloin mielestäni oli paras aika viettää aikaa rannalla. Waikikille saavuttaessa huomasi, kuinka suosittu ranta oli myös surffareiden keskuudessa. Itse emme koskaan päässeet näyttämään surffaustaitojamme, mutta oli mielenkiintoista ja ihailtavaa seurata sivusta, kun asiansa osaavat ratsastivat aalloilla - jopa koiratkin surffasivat!

3 viestiä:

1. Näyttää ihanalta!!:) Tyynenmeren saaret on jotain aivan ihanaa, itse jätin palasen sydäntä Fijille vajaa vuosi sitten...

2. Voi apua, mitä kuvia! Aivan ihanan näköistä! En yhtään ihmettele, jos sydämesi jäi tuonne paratiisiin! :)

3. Laapa: Voin uskoa, että Fiji on varastanut palan sydämestä! Matkustelu on vaarallista!